020 - 623 81 25 info@smitouwerkerk.nl

Verlovingsringen

In alle soorten en maten bij Smit & Ouwerkerk

INFO

Als u op zoek bent naar een verlovingsring, bent u bij ons aan het goede adres. Wij hebben een groot aanbod aan briljanten verlovingsringen, die wij u graag laten zien. Heeft u iets in gedachten wat wij niet op voorraad hebben? Geen probleem! Onze goudsmeden kunnen u altijd van dienst zijn door een verlovingsring te ontwerpen en uit te voeren in ons eigen atelier.

Verlovingsringen kunnen worden voorzien van diamanten of andere edelstenen in allerlei soorten en maten. Traditionele verlovingsringen zijn de solitair ringen. Deze ringen hebben één diamant, die centraal staat in de ring.  Hieronder ziet u een aantal voorbeelden.

Alle verlovingsringen met diamant worden geleverd met een certificaat van echtheid en kwaliteit (4C’s).
Wij hebben vele soorten diamanten op voorraad: briljant geslepen, princess geslepen, baguette geslepen, peer geslepen enzovoort. Wij leveren diamanten in verschillende zuiverheden en kleuren. Deze kunnen wij gezet laten zien, maar wij hebben tevens een collectie losse diamanten. Laat u door een van onze verkopers  verder informeren in onze showroom.

Kom gerust eens bij ons langs om onze hele collectie te bewonderen en vraag onze verkopers om meer informatie en eventueel advies.