020 - 623 81 25 info@smitouwerkerk.nl

Horloges

In alle soorten en maten bij Smit & Ouwerkerk

INFO

Juwelier Smit Ouwerkerk in Amsterdam heeft verschillende merken horloges, waaronder, Seiko en Citizen. Bekijk het aanbod per merk hieronder of kom eens langs in onze showroom om onze collectie te bekijken.

Tevens hebben wij enkele horloges op voorraad van Elini, TW Steel en Movado die tegen scherpe prijzen weg gaan. LET OP !! Het betreft een beperkt aanbod en er kunnen geen nieuwe bestellingen meer voor u gedaan worden. Voor service kunt u uiteraard nog gewoon bij ons terecht.

SEIKO
Citizen
  • SEIKO

Juwelier Smit Ouwerkerk in Amsterdam centrum is officieel dealer van Seiko. Kom gerust eens langs om onze hele collectie Seiko horloges te bewonderen en vraag onze verkopers om meer informatie en eventueel advies. Wanneer wij het door u gewenste horloge niet op voorraad hebben, kunnen wij dit altijd voor u bestellen.

Seiko (anno 1881) staat voor ruim 130 jaar innovatie, kwaliteit en stijlvolle collecties – van klassiek tot sportief. Als enige fabrikant ter wereld is Seiko in staat om hoogwaardige horlogetechnologieën als mechanisch, quartz, kinetic, gps en solar volledig in eigen huis te maken.

Bekijk website
  • CITIZEN

Citizen horloges heeft zich toegelegd op de Eco-Drive techniek, waarbij het milieu wordt gespaard. In de Ctizen Eco-Drive horloges hoeven namelijk  geen nieuwe batterijen worden gezet omdat, de accu in het horloge wordt opgeladen door licht dat op de wijzerplaat schijnt. De milieuvriendelijke Citizen Eco-Drive horloge techniek, die zowel natuurlijk als kunstlicht omzet in aandrijvingsenergie, maakt een batterijwissel overbodig. Bijna ieder Citizen horloge uit de collectie is voorzien van deze moderne Eco-Drive techniek. Er zijn ook enkele Citizen horloges die automatisch of doormiddel van quartz worden aangedreven.

Bekijk website