020 - 623 81 25 info@smitouwerkerk.nl

Trouwringen

In alle soorten en maten bij Smit & Ouwerkerk

INFO

Juwelier Smit Ouwerkerk in Amsterdam heeft een uitgebreid aanbod trouwringen. We bieden u verschillende merken trouwringen. Zoals: Christian Bauer, Promises en SVN Rings!

KIES DE PERFECTE TROUWRING VOOR UW MOOISTE DAG!

De mooiste dag van uw leven wilt u vast bezegelen met prachtige trouwringen! Kies daarom altijd iets wat bij u beiden past. We bieden geel gouden, rosé-gouden of wit-gouden trouwringen aan in verschillende, prachtige uitvoeringen. Naast trouwringen van diverse merken kunnen we voor u natuurlijk ook gouden trouwringen op maat maken. Heeft u specifieke wensen? Bij ons is het mogelijk om in ons atelier uw zelf ontworpen trouwringen te laten maken naar uw eigen wens.

Om onder het genot van een bakje koffie een beter beeld en indruk te krijgen van onze collectie trouwringen, nodigen wij u graag uit in onze showroom.  U kunt de ringen dan op uw gemak bekijken en passen.  Vraag onze verkopers om meer informatie. Wij helpen u graag de juiste trouwringen te vinden, die het beste bij u als huwelijkspaar passen.

Christian Bauer
SVN Rings
Promises
  • Christian Bauer

Christian Bauer ontwerpt en produceert sinds het jaar 1880 trouw- en relatieringen. Kwaliteit als traditie, dat is waar zij voor staan. Christian Bauer maakt een klassieke ringencollectie en een designcollectie. Alles is mooi en strak afgewerkt. Opvallend aan deze ringen is het gebruik van gemiddeld meer materiaal. Ze hebben een eigen recept voor de uitsluitend in eigen fabriek gegoten edelmetaallegering die exact is afgestemd op de hoge eisen die aan trouwringen worden gesteld. Daarnaast wordt vrijwel de gehele collectie van een afgeronde ringen- binnenzijde voorzien, zodat de ring comfortabel draagt en mooi op uw vinger aansluit. Het zetwerk van diamant is van hoge kwaliteit. De hoeveelheid diamant en de diamantkwaliteit graveren ze, als waarborg, in de binnenzijde van de ring.

• SVN Rings

Juwelier Amsterdam, Smit Ouwerkerk heeft een trouwringen Configurator van SVN Rings hier kunt u samen met de verkoper een mooi paar trouwringen samenstellen.  Zowel in wit goud, geel goud, roze goud en meer kleuren ringen. De ringen zijn verkrijgbaar met diamant en tevens zonder diamant. Door bij ons de collectie te bekijken in de voorbeelden box zal u hopelijk de trouwringen vinden die het beste bij u passen.

• PROMISES

Een trouwring is meer dan het symbool van verbondenheid. De ringen van Promises weerspiegelen het unieke en duurzame karakter van de liefde tussen twee mensen. Daarom ontwikkelt en vervaardigt Promises alle modellen in eigen beheer. Verfijnde nuances in het ontwerp kenmerken de Promises ringencollectie. De ervaren goudsmeden werken uitsluitend met 14 karaat of 18 karaat wit- en geel goud.